Uw mening telt!

Better Life Thuiszorg wil graag weten wat cliënten vinden van de dienstverlening en op welke punten wij onze organisatie kunnen verbeteren.

Eén keer per jaar

Better Life Thuiszorg stuurt op eigen initiatief 1x per jaar een enquête op om bij cliënten navraag te doen over hoe zij Better Life Thuiszorg ervaren.

Eén keer per twee jaar

Daarnaast is iedere organisatie verplicht om 1x per twee jaar een tevredenheids-onderzoek te laten uitvoeren door een onafhankelijk bureau.

 

Dat resultaat wordt geplaatst op kiesbeter.nl, zodat alle zorgorganisaties onderling vergelijkbaar worden.

Elke dag!

Elke dag kunt u medewerkers van Better Life Thuiszorg wijzen op wat er goed gaat, dat vinden we altijd leuk om te horen. Maar wijst u Better Life Thuiszorg alstublieft ook op punten die verbeterd kunnen worden.

 

Vult u daarvoor alstublieft het feedback formulier in. U ontvangt zo snel mogelijk antwoord. Als u liever persoonlijk iemand spreekt belt u dan tijdens kantoor uren met onze kwaliteitsmanager.

 

Bij klachten wijzen we u ook graag op de klachtenregeling.